överskottsenergi!

Jag har ordentligt med överskottsenergi just nu och vet inte riktigt var jg ska ta vägen... jag vill att pappa ska bära upp mitt nya skrivbord idag men det vill inte han. Iallafall, jag har kommit på en sak! Johan Palm är en otroligt duktig sångare! Jag har alltid gillat honom, inte så som alla andra tjejer i hela sverige som skriker så dom svimmar så fort dom ser honom ( Har aldrig vart sån! ) men gillat honom har jag alltid gjort! Så för ett par dagar sen hittade jag hans album på spotify och jag ÄLSKAR det! Har lyssnat typ hela dagen, rekommenderar jag verkligen! Den heter My antidote.
Nu måste jag gå och försöka övertala pappa en gång till, haha.
Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0