Katarina Von Bredow!

Hej! Idag har jag gått med världens huvudvärk hela dagen inte kul! Och så är det snart slut på batteri i mitt tangentbord, så för varje bokstav jag skriver lyser en röd lampa, det är heller inte kul! Iallafall, idag hade jag piano efter skolan, åde jag och Birgitta fick världens skrattanfall när jag hamna helt fel och det lät skitkul xD Sen så gick jag hem och la mej i soffan. Kolla på simpsons, tänkt att kolla på top model också men det var ju top model australien och det är inte bra, så jag gick upp och la mej sängen och läste. Appropå det så har jag lite damp på Katarina Von Bredows böcker! Det slutar SÅ HIMLA JOBBIGT! jag läste ut "Som om ingenting" jämt nu och då slutar det ju med att hon flyttar med peter Stockholm, och där tar det slut?! Vafan?! Samma sak med alla jag läst av henne. Damp jag får då! Alla hennes böcker är likadana, dom börjar segt men när man läst typ halva så kan man inte sluta sen. När jag läste "Hur kär får man bli" Så blev jag kär i killen där, Adam hette han, haha.  Då blev det ju himla jobbigt när boken var slut... Ajja, för er som gillar att läsa om kärlek och såt så är hennes böcker att rekommendera ör dom är riktigt bra :) Nu börjar det lukta mat i huset här, så nu ska jag gå och äta.

Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0