Överdrivet pigg

Hej ! Nu är klockan 2 och jag är sådär jobbigt pigg efter att man varit trött i två timmar...  Menmen, sova kan man göra när man är död, haha. Men iallafall så tänkte jag att då kan jag ju blogga lite om min dag. Först så vaknade jag, klockan åtta, gick upp och gick till mârten. Jag var inte där så länge, typ två timmar eller nåt men jag köpte en kjol på lindex, te, tesak(?) och tekoppar. Sen när vi kommit hem så kom världenssötasteTuva :D Det var efterlängtat eftersom jag inte träffat dem sedan Simons födelsedagskalas. DET är 4 månader sen... Sen kom Helena, Per, Josefin och Jesper. Jesper var otroligt blöt, haha. Sen åkte dom hem för de skulle till Grumpan :) Sen bar det av till familjen Kihlstadius, där var det mke folk. Det var kul men efter ett tag så ville jag till mârtensplatsen ändå, så dit gick jag fast det var så otroligt tråkigt så jag gick hem så fort jag hittat Emma. Eller ja, hem gick vi ju inte, vi gick till Otto och Thea, Otto är för skön alltså. Han skrek: Jag är mjuk jag är mjuk!!!!!!!!! typ hundra gånger ett tag där, haha. Sen så gick alla hem förutom vi, sist som vanligt. Jaja, vi kom ju hem tillslut iallafall. Nu Blev jag trött så nyu ger jag mej.


Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0