Trött.

Hej! Idag är det måndag och jag är skittrött! Jag kunde nästan inte hålla ögonen öppna på svenskan idag, haha.

Imorrn har vi religionsprov, och jag är inte alls nervös, känns som att det kommer gå ganska bra! :) Sen så har jag kemiprov på Onsdag eftersom jag är borta på fredag, känns inte bra alls faktiskt! Så idag har jag då pluggat, fast det gick inte heller så jättebra, haha! Iallafall, idag är det bara TRE DAGAR KVAR!!! Kan inte fatta att jag verkligen sitter på tåget om TRE DAGAR!! Fast jag har massa jag måste göra före, usch och fy!

Och juste, är det nån som läst Stolthet och Fördom? Läser den i svenskan nu nämligen, läst 12 sidor, haha!

Men nu ska jag vila!
KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0