Tisdag

Okej, jag plugga aldrig igår, haha. Och idag gav Camilla oss väääääärldens läxa, HA HA vad kul, tack Camilla!

Iallafall, imorrn är ju det där omtalade ekonomiprovet, och det känns faktiskt som att det kommer gå ganska bra :) Återkommer om det imorrn, haha.

Nu är dety såhär att jag tkr att alla ska skicka spotifylistor till mej för jag har inget att lyssna på! Men det verkar inte vara nån som vill? Skrivit här på bloggen, på bilddagboken och på facebook men inga svar! haha.

från det ena till det tredje: IDAG ÄR DET BARA 9 DAGAR KVAR! :D Gud vad jag längtar! Fast det visste i nog redan.. eller? haha.


Idag på skolan så hade alla damp på mej för min tröja ( "no boys but vampires" ) Alla tjejer för att dom vill ha den, killarna för att de tkr att den är ful. Eller nåt. Fast jag brukar inte bry mej så mke! haha. Nu måste jag tillbaka till pluggandet, nu är det religion som gäller! kul

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0