sakkis är världens segaste!

Om ni orkar läsa allt så får ni ett gott skratt, haha. Men alla smileysar försvinner så ni får tänka er dom ;)


amanda säger:
Hahaha hej
eeemmasson säger:
hej sakke!   
!Sakarias!  säger:
ohh hejsan!
eeemmasson säger:
Såg du spanskatanten nåt idag då?    
amanda säger:
Nej  
eeemmasson säger:
haha  
amanda säger:
Hahaha jag svarade isället för honom
!Sakarias!  säger:
mm;D
för jag orkade inte
amanda säger:
Hahah han är lat  
Hugge säger:
-.-
!Sakarias!  säger:
tack för svartet
amanda säger:
haha
Hugge säger:
tja sakis xD

amanda säger:
ohh hugo sa något
eeemmasson säger:
ahahaha   ni två är konstiga  
!Sakarias!  säger:
tja
eeemmasson säger:
GZ HUGO!  
Hugge säger:
bara kul  att prata med dig xD

amanda säger:
Fan det är tyska imorrn
!Sakarias!  säger:
;S
tur för emma som har spanska
amanda säger:
emma har tyska
!Sakarias!  säger:
har hon?;O
Hugge säger:
mm
amanda säger:
Hahahahahahaha
Hugge säger:
det viste jag inrte!

eeemmasson säger:
Sakke har problem  
amanda säger:
haha
eeemmasson säger:
Nu la jag in en bild på bdb och skrev moget  
amanda säger:
VAD
eeemmasson säger:
Jag skriver när vi är ENSAMMA   ( det där var en hint till Sakkis och Hugo)

nejdå  
amanda säger:
haha
!Sakarias!  säger:
huh?;D
eeemmasson säger:
Allvarligt, du HAR problem  
!Sakarias!  säger:
vah snackar ni om?;D
amanda säger:
att du är efterbliven
eeemmasson säger:
Precis, men det fattar itne du för du är EFTERBLIVEN!
!Sakarias!  säger:
va?;
amanda säger:
kan du läsa
eeemmasson säger:
Men guuuuuuuud vad seg väll  
!Sakarias!  säger:
va?
amanda säger:

Hugge säger:
lol askarias är efterbliven
eeemmasson säger:
Eller hur  
!Sakarias!  säger:
vad pratar ni om?;P
amanda säger:
Sa ju det
!Sakarias!  säger:
hänger inte med
eeemmasson säger:
DEJ!  '
!Sakarias!  säger:
jaha
eeemmasson säger:
JAG FÅR DAMP PÅ HAN SNART  
!Sakarias!  säger:
vad intressant
eeemmasson säger:

!Sakarias!  säger:
varför det?
amanda säger:
gissa
!Sakarias!  säger:
ehh...
låt mig tänka
....
nej
jag vet inte
eeemmasson säger:


amanda säger:
nej för allt du tänker på är spanska tanten
låt henne va
eeemmasson säger:
hahahaha  
Jag eller spanskatanten?  
amanda säger:
spanska tanten
AJjjjjjjjjjj
!Sakarias!  säger:
asså vad snackar ni om?
amanda säger:
sakarias vi snackar om att du är efterbliven och bara tänker på spanska tanten
!Sakarias!  säger:
spanska tanten <3
eeemmasson säger:
HERRE.GUD. HUR.SEG.FÅR.MAN.BLI

haha  
!Sakarias!  säger:
va?
vaddå seg?
eeemmasson säger:
ja, vad menar jag?  

amanda säger:
Hahaha
sakarias är inte seg
hur kan du säga så
!Sakarias!  säger:
huh? xD
eeemmasson säger:
haha, nu tror han att du gillar honom  
amanda säger:
http://open.spotify.com/artist/0KDuKk6YdEu3hR56HtXmxt
!Sakarias!  säger:
va? vem då?
amanda säger:
lyssna
men dom får damp i slutet
eeemmasson säger:
vad är det för låt?

!Sakarias!  säger:
va?
amanda säger:
en låt som alicia fick av magnus
tyst sakarias
!Sakarias!  säger:
varför?
amanda säger:
för du är seg
eeemmasson säger:
För att du är efter

!Sakarias!  säger:
vaddå då?
amanda säger:
hugo?
!Sakarias!  säger:
Jag har färgat håret!!
eeemmasson säger:
jag har 4 som följer min blogg  
amanda säger:
till ?
eeemmasson säger:
Blont eller?  
!Sakarias!  säger:
ja
eeemmasson säger:
Verkar nästan så  
amanda säger:

eeemmasson säger:
hahahahhahhahhah  
!Sakarias!  säger:
haha
eeemmasson säger:
ofta sx
!Sakarias!  säger:
fattar inte
eeemmasson säger:
*
amanda säger:
sakarias i blont hår  
eeemmasson säger:
Blonda är dumma !


!Sakarias!  säger:
varför?
amanda säger:
för attt...................
eeemmasson säger:
MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!!!!
amanda säger:
okej hugo är död
!Sakarias!  säger:
är han?;O
amanda säger:
aa
!Sakarias!  säger:
åfan
eeemmasson säger:
japp och sakarias är blond, så blond man kan bli

amanda säger:
HAhaha
!Sakarias!  säger:
vad menar ni?
eeemmasson säger:
Men ärligt, är du blond?  
!Sakarias!  säger:
ja
amanda säger:
okej hahahahaha
eeemmasson säger:
HA HA HA  
amanda säger:
jag kanske skrattar lite imorrn
eeemmasson säger:
Jag kommer dö imorr n
amanda säger:
men det är inte åt dig *host*
eeemmasson säger:
mm, jag också, och det beror INTE på dej!
!Sakarias!  säger:
okey bra
amanda säger:
nu kommer din bror skriva säg!
eeemmasson säger:
*ironi*
haha aa  
amanda säger:
inte kul
!Sakarias!  säger:
va?
eeemmasson säger:
Vf säger du inte typ bara Magnus eller nån?  
amanda säger:
SMART
!Sakarias!  säger:
jag skriver med magnus nu
amanda säger:
jag också
hahaha
eeemmasson säger:
inte jag   Han mobbar mig  
!Sakarias!  säger:
harru träffat magnus?
amanda säger:
Hahah   
han pratar med mig
eeemmasson säger:
jag börjar få ordentliga problem, nej. han bor ju i gbg och han adda mej i söndags  
amanda säger:
nej jag har inte träffat honom
!Sakarias!  säger:
tänkte göra det när vi var i gbg men han skulel bort då
eeemmasson säger:
jaha okej, tänk om han är nån psykogubbe då?  
!Sakarias!  säger:
haha nerrå
amanda säger:
eller så kankse sakarias känner honom och det va han som bjöd in honom
!Sakarias!  säger:
har ju pratat med han i skype
sett honom flera gånger i webcam
amanda säger:
Jag? nej
eeemmasson säger:
jaja  
amanda säger:
det har alicia också gjort
!Sakarias!  säger:
med magnus?;O
amanda säger:
mm
eeemmasson säger:
Har ni gjort tyskan till imorrn?  
!Sakarias!  säger:
nej
amanda säger:
NEJ! fan
eeemmasson säger:
haha  
!Sakarias!  säger:
tänker inte göra dom häller
amanda säger:
smart
eeemmasson säger:
nehepp, då var det klart, sakarias får IG i tyska  
Hugge säger:
xD
!Sakarias!  säger:
va?
amanda säger:
amanda säger:
okej
chattar du med sakarias
- säger:
ja då   hur så?
amanda säger:
haha nej bara undra
- säger:
han e lite speciell  
amanda säger:
Aa han är trög
- säger:
haha   an e nörd   
amanda säger:
japp   
eeemmasson säger:
hahahahahah  
Hugge säger:
lol
amanda säger:
du har färgat håret svart
eeemmasson säger:
SAKARIAS KOMMER ATT FÅ IG I TYSKA. Fattar du nu sakkis?  
amanda säger:

!Sakarias!  säger:
inte rikitkrt
amanda säger:
hugo skrev något
eeemmasson säger:
vem har färgat håret svart?  
amanda säger:
sakarias
!Sakarias!  säger:
inte jag!
amanda säger:
nehe okej
du är blond
!Sakarias!  säger:
ja
amanda säger:
mm'
eeemmasson säger:
hahahahhahahaha  
amanda säger:
kan någon skicka glosorna?
!Sakarias!  säger:
till mig med!
amanda säger:
Emma

eeemmasson säger:
orka  
Tyskan?
amanda säger:
MEN snälla
engelska
eeemmasson säger:
ORKA!!!!!
!Sakarias!  säger:
va?
amanda säger:
snälla
eeemmasson säger:
Det är 21 ord amanda, aldrig i livet  
amanda säger:
snälla
annars bilr jag lika seg som sakarias
eeemmasson säger:
nepp  
för DET går inte xcs
**
amanda säger:
nehe
!Sakarias!  säger:
VA?
amanda säger:

eeemmasson säger:
Nu ska jag göra te, kommer snart   (och nej amanda jag ska inte träffa Cirre  )
amanda säger:
HAha jo
brb ska leta efter glosorna

Kommentarer
Postat av: Sakarias xD

Jag är inte alls seeg xd Bara när jag ser spanska tanten (:

2009-11-09 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0