PEPP!

OM EXAKT EN TIMME GÅR TÅGET!!! OH.MY.EDWARD!!!


Jag kunde inte sova igårkväll, jag var jättetrött, men somnade verkligen inte, hmm vad kan det bero på? haha.
Idag hade jag twilighttröjan på mig, alla trodde att den var köpt, haha.

Tänkte bara skriva lite snabbt att jag antagligen inte kommer blogga förens måndag igen för jag ska till Tyskland, så bilder från midnattsvisningen kommer då :) Jag kanske kommer blogga, om det finns nån dator på hotellet.

Men nu måste jag packa det sista!


KRAM!!!



(Kolla, jag har gjort en twilightkategori nu, grattis till mej!)

Kommentarer
Postat av: ida

hade så bra! :D <3

2009-11-19 @ 16:44:51
URL: http://iidasundman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå? köpte du inte tröjan?...:S

2009-11-23 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0