onsdag

Hej! Kom precis hem från skolan, har haft världens jobbigaste dag idag! Mår dåligt, är förkyldo pch borde nog egentligen ligga hemma men jag ville inte missa provet och genomgången till idrottsprovet, så jag var där. Provet gick nog ganska bra, hoppas jag... Sen hade jag biologi, och leddjur-inseker, INTE nåt för mej! Jag hatar spindlar och fästingar och löss och allt det där, och det är så himla jobbigt att sitta och läsa om dem pch se bilder. Känns som dom kryper på en, USCH!


Men iallafall, nu när jag kom hem så fick jag se den nya designen :D TACK EMMA! Vad himla söt du är! Älskar dig också Audrey :)

Det är bara 8 dagar kvar!!! Jag kan inte tro att det bara är en vecka och en dag kvar!! haha.


bloggar kanske mer senare,

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emma

:)(L)

2009-11-11 @ 17:46:14
URL: http://emmakalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0