Oktober

Får bli en lite äldre bild idag, den är från början av Oktober! Jag kom på förut att det är November idag och 18 DAGAR KVAR TILL NEW MOON! :D:D:D:D Men iallafall, nu har vi gjort om på mitt rum (igen) Och jag har fått den nya sängen, den är jättestor. Men den är väldigt skön. Nu saknas bara att rummet i källaren blir klart( -.- ) Så kan LizardZoo repa där! Idag är det moligt ute, och då är det inte kul att fota, haha. Så jag ska snart gå ut med Amanda, så ska vi gå till affären och köpa twilighttidnigen! Och juste, sen ska jag beställa en t-shirt med twilighttryck på från photomic :D:D



/en glad Emma

Kommentarer
Postat av: Lena

Så många fina bilder du har i din blogg! =)

2009-11-01 @ 15:34:20
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se
Postat av: kanar n* sara

snygg blogg :D

klicka gärna in på våran så e du söt :D

2009-11-01 @ 21:13:03
URL: http://teamos.blogg.se/
Postat av: elisa

hehe:) lizardzoo rockar verkligen!;)x)<33

fin blogg du har:D

2009-11-02 @ 12:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0