NEW MOON!!!

Hej! Var ett tag sen nu. Just nu sitter jag på färjan och väntar på att jag ska komma över på svenskt vatten så att jag kan smsa till Emma! Kommer ta ett tag tror jag...

Tyskland har varit UNDERBART! Köpt massa twilightsaker och te! :) Sen så har jag kommit på att jag vill bli punkare, haha! Nejmen jag har alltid gillat den stilen men alltid varit för mke helylle tjej liksom. Men nu så! haha.


Och till en annan viktig sak! JAG HAR SETT NEW MOON!!! ÅÅÅ den var så underbart helt jävla bäst! Så himla mke bättre än twilight! Jag visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen i fredags. Jag ville se filmen igen och igen och igen!  Lite bättre blev det när jag hitta en affär i Tyskland som säljde twilightsaker! Så där gick jag loss och handlade för 23 euro, haha. Har även köpt svart-vit rutiga tights, örhängen i samma, 4 temuggar, en sånhära tegrej och en pin som det står "shit happens" på! Sen här på färjan så fanns det ju då ett internetcafé. Och jag höll på att få abstinensbesvär! Tänk er, du har varit på världens bästa film, så måste du ju liksom få läsa om den, och så har du ingen dator! Jag dog. och jag är fortfarande död. Eller kanske inte. Men nästan.

Men jag är förjäkla trött! Jag var vaken HELA natten efter new moon, och åkte bil. Sen så var jag ju tvungen att vara uppe till kvällen liksom, så när jag gick och la mig så hade inte jag legat i en säng på 40 timmar. DÅ var d et ganska skönt! Sen igår så gick vi upp typ 9 eller nåt, och jag gick och la mej vid elva. Men jag är inte helt återställd än, och är väl inte det förens typ nästa helg eller nåt. 12 inatt kommer vi hem kul! Men nu till en annan kul sak! Om 6 dagar så kommer jag få se New moon igen! Och om 7 dagar så är det första advent, och det är bara 4 veckor kvar i skolan, sen åker vi till branäs. Har inte denna terminen gått ovanligt fort? Om vårterminen går lika fort så går ju jag snart i åttan! haha.

 

Nej nu måste jag nog ge mej, jag tror och hoppas att vi snart är på svenskt vatten!

 

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha okej:) Jo det gör det?:D



jag trodde inte heller det först, men gå in på Edit>Preferences och ta "Enable scrobbling to lastfm" och välj användarnamn och lösenord ;)

2009-11-23 @ 17:01:24
URL: http://emmakalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0