Nattbloggning

Hej! ja, jag vet att klockan är över tolv och att jag inte bloggat något idag, men det beror på att jag har haft fullt upp! Direkt när jag vaknade imorse så gick jag ut och fotade lite, men det regna så mke så det var inge kul! Sen var jag tvungen att städa mitt rum. Sen gjorde jag mig i ordning och åkte till min kusin Samuel som fyller 3 imorrn :) Bilder kommer! Sen kom jag hem nu för en halvtimme sen... Iallafall, imorrn ska Simon spela hockey, och jag ska fota hela hans lag. Liiiiiite nervös faktiskt, det är ju kul att få göra något sånt men det känns lite jobbigt att jag ska fota 22 tioåriga pojkar, i ishockeyskydd! haha. Men det går väl det med. Sen måste jag plugga också! Fast det vill jag inte riktigt tänka på just nu! ska sova istället, Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0