Årstamördaren

hej! Tänkte att jag skulle skriva lite om en bok jag läst nu i svenskan, Årstamördaren. Nån som läst den? Jag tyckte att den var himla bra! Den handlar om en mördare som är filmberoende och mördar först en tjej som heter Ebba. Hon blev mördad påväg hem från en fest, som var hos Mikaela, henne handlar det också om. Och Henke. Det är han som kommer på att det är Stefan som är mördaren. Boken är väldigt bra för man får läsa från allas synvinklar vilket gör det mycket enklare att förstå :) Rekommenderas! :) Nu håller jag på att läsa "bara inte du" med Katarina von bredow. Borde kanske nämna att jag redan räknat ut ungefär hur det kommer att gå, haha. Och juste, jag lovade bilder på tröjorna, men jag orkar inte lägga upp dem nu, för de ligger på den stora datorn. Dom kommer sen :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0