11.25

Ja det är en bra tid att sluta på ;) Iallafall, idag så var idrotten och elevens val inställt för att niorna har dansdag, så prata vi med Camilla och fick dra upp so-passet till direkt efter matten, så vi slutade 11.25 :D Och sen när jag kom hem så hade mina tröjor kommit, så nu sitter jag här och glor som en fåne på dom. Bilder kommer! Nu tror jag att jag ske Wild child en gång till inte femte gången nejnej;) Jag hostar och snörvlar och vill INTE få förkylning men jaja.
Och juste, nån som vill komma hem till mej och kolla på film med mej och Amanda på lördag? :D

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag tänkte se den ikväll ;) sjätte gången isf xD haha! vilken tröja var det du beställde?:D:D skicka länk! (om det var twitröjorna?:))

2009-11-05 @ 14:54:38
URL: http://emmakalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0