10 dagar

jag MÅSTE verkligen plugga, fast jag vill inte... Jag har iallafall fått upp böckerna vilket är ett stooooort framsteg! haha.
Vem kom på den där dumma idén med prov egentligen? Honom skulle jag vilja ha ett ordentligt snack med. hahahaha.


Nu till nåt roligare: TWILIGHT!
Jag kan knappt fatta att det är 10 dagar kvar! Det känns liksom att det var igår som det var 110 dagar kvar, sen jag la upp bilden på bilddagboken när det var 37 dagar kvar, och det är liksom en månad sen.. men om EXAKT 10 DAGAR (!!!) Sitter jag i Karlstad och är så jäkla överspeed så jag inte vet vart jag ska ta vägen.. haha. Nä , nu får jag väl ta och öppna boken också,

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emma

DET ÄR HELT JÄVLA SJUUUUUKT! Tänkte precis samma tanke förut, "shit....det är TIO dagar kvar", först nu börjar det kännas verkligt liksom... Mamma har bett Kajsa köpa med textilfärg nu! :D:D:D:D

2009-11-09 @ 19:34:34
URL: http://emmakalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0