mitt 2009

täntke sumera mitt 2009 nu, ett år med bra och dåliga saker. Har träffat massa nytt fôlk, förlorat nån vän, och massa andra saker. Men vill ni veta mer så får ni väl läsa :)

Januari



I januari så lärde jag känna Emma, blev bättre kompis med Amanda, och jag och Emma var varje helg. Jag gick på Styckåsen, i sexan och livet var väl ganska bra..
Februari




Jag fyllde år, Emma fyllde år. Och jag fick twilight av Emma i födelsedagspresent, Tog dock tre veckor eller nåt innan jag började läsa. Så fort jag börjat var jag fast. Emma fick O.C i födelsedagspresent och det kolla vi på, hela tiden. Försökte även ta upp kontakten med Ida, gick inge vidare...
Mars


Hade tjejkväll och spelade towerbloxx. Läste ut twilightserien och var helt förstörd i flera veckor.
Kom in på friskolan, och sjöng på simons ihockeycup. Och juste, jag ramla på isen också, haha.
Jag var i Karlstad med Emma och handlade upp alla presentkort jag fått i fördelsedagspresent.
Och hade HUR KUL SOM HELST på maten i skolan när jag och Amanda hade lite kul med Amandas lasagne som vi la i Mickes glas. Inte gott. Såg det ut som iallafall, jag smaka inte xDJag lärde känna Lara och Kicki, såg twilightfilmen och hade Otto efter mig, var med Ida en gång till ( vi har setts 4 gånger under hela 2009!)
Jag, Emma, Lara och Kicki hade också tjejkväll, då kicki blev gravid och jag välte ut "tomma" glas. Oj vad mke jag gjorde i Mars, nu kommer
April


Blev bästis med Amanda. var på Central show med Världsbästa Lollo, lärde mig dricka kaffe, var med Emma, jag och Emma mejlade på spanska, läste måndöttrar, blev übermobbad av Mattias, hade världens längsta promenad till musikskolan-80 minuter, upptäckte fotografi(gick allt annat än bra).
Maj








Emma lärde mig att fota, så att det såg anständigt ut, Jag,Emma, Lara och Kicki hade myskväll och kolla på ESC. Emma tog konfirmation och fick en Nikon D60,Amanda var med på båten, Klassen var i göteborg och Vårsoarén var, Jag Emma, Lara och Kicki var på Jenny's, hade VÄLDIGT kul, var ute och gick med Amanda, hade kubbkväll, var ute med båten och Simon fyllde år.
Juni


Var på ingestrand med skolan, glömde bort allt vad fotografi hette, tog bara några enstaka på Tuva, bakade massa kladdkaka, splittrades från klassen, fick sommarlov, sprang runt på stan i tre timmar (jag ska aldrig mer stå utanför apoteket) , fotade Alicia också kom jag på, firade midsommar hos Emma, blev kompis med Marcus,bada i Emmas pool och sjöng i Lersjöns kapell.
Juli


Åkte på semester, blev tsm med Marcus, Lärde känna Sill och Dill, åkte på Emmas moped och cyklade en massa :)
Augusti

Fotade ett bröllop, lånade Emmas systemkamera, började på friskolan och var i göteborg :)
September


Gjorde slut med Marcus, började på Central, Hade allmänt kul med Sill och Dill, hade VÄRLDENS roligaste dag med Alix och Amaffa, skaffade bloggen och thetwilightthing med Emma.
Oktober



Jag kom på att detta med fotografi är nog väldigt kul ändå, började kolla bloggar och sådant för att bli bättre, var på Mârten, och juste kah fota Louise också.
November
Nu får ni inga fler bilder för datan håller på, antagligen på grund av storlken på det här inlägget xD Iallafall, i November så var jag och Emma opå New moon med Laura och Adéle, vi startade Lizard zoo, jag var i tyskland och lite mer sakr.
December
Blev mycket bra kompis med Amanda mardal, hade lilla julafton, kollat på I taket lyser sjärnorna, åkte till branäs, fick en iPod och massa andra saker, var i Åmål och Imorrn blor det nyår med  mamma, pappa, Petra, Erik, Markus, Anette och Tuva :)

Det var mitt 2009!


Kommentarer
Postat av: Amanda

fick sommarlov, sprang runt på stan i tre timmar (jag ska aldrig mer stå utanför apoteket)



Hahahhaha xD

juste fina bilder på mig glömde jag nästan att skriva -.-

2009-12-31 @ 00:29:17
Postat av: emma

jag håller med amanda fast på MIG... fyfan emma xD ahhahaahhahaha. men skulle ni inte fira nyår med louise och dom?:O

2009-12-31 @ 12:29:46
Postat av: Emma

Sv till Emma, Nej? Vi var bjudna dit( har alltid en stående inbjudan, haha) men vi ville vara hemma :)

2009-12-31 @ 13:41:45
URL: http://eeemmasson.blogg.se/
Postat av: Emma

Åååååh guuud vad nostalgi att kolla på det här inlägget!!! (hittade det på sparade inlägg på bloglovin)!!!! Gud vad jag saknar! Januari till Juli är verkligen MINNEN! vad jag saknar när jag ser bilderna!:o

2011-03-21 @ 17:20:21
URL: http://photosbyemma.wordpress.com
Postat av: Emma

#2

Alltså guuuud haha, verkligen VÄRLDENS flashback! towerblocks, bilden på Jenny's, Valborg! åååh gud!:D

<3

2011-03-21 @ 17:21:26
URL: http://photosbyemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0