JULLOV!



(Denna är helt oredigerad!)


ÄÄÄNTLIGEN JULLOV!!
Idag så var skolan kul, först innebandy, haha! Det var kul, sen så hade vi lite fika och sen slutade vi :) Då gick jag med Emma, Lara, Kicki, Jenny, Johanna och Simone till sunday. Och sen kom Emmy också, för on hade glömt nyckel så hon kom inte in hemma.. Mycket trevligt!

Sen gick jag hem, och sen ute i två timmar och fotade! Det måste vara nåt seriöst problem på mig som går ut frivilligt när det är -10 grader ute. Funderar lite på att gå i ide jag också, som Simone, haha.
Det var iallafall grymt fint ute!
Men nu ska jag mysa framför teven,
Ha världens bästa fredagskväll! :)

Kommentarer
Postat av: Adéle

den sista bilden var jättefin (:

2009-12-19 @ 12:21:38
URL: http://decoyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0