Idol

Idag blev jag så jävla irriterad på mina klasskompisar. Dom tyckte att det var dumt att Tove åkte ut och att Calle är jättedålig. Och att Erik är het. Jag blir så jävla irrterad. Visst, Erik kan väl va snygg, men han kan faktiskt sjunga! Och det är väl ändå en musiktävling? Han kan sjunga, han skriker lite ibland bara. Och så till Calle: Calle är skitduktig, han KAN VERKLIGEN sjunga! Det var nån som sa: nej det kan han inte alls det, han är ju skitdålig.
Då blev jag änuu mer irriterad. För han kan sjunga. Och ja, jag älskar Tove och tycker att hon är bäst, men hon var yngst, har ingen erfarenhet och hon utvecklas fortfarande, och har inte lika stadig röst än. Men hon kommer att klara sig ändå, jag lovar! Calle är en värdig finalist. Han kan sjunga. Erik är en värdig finalist. Han kan sjunga. Hoppas jag fått fram mitt budskap! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0